پدرانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:10

سريال Black Mirror و ارتباط آن با دنياي متاورس

سريال Black Mirror، سريالي بريتانيايي است که در سال 2011 به نمايش درآمد. در اين سريال دنيايي تخيلي را به نمايش گذاشته است که در آن انسان‌ها از طريق واقعيت مجازي و واقعيت افزوده با يکديگر تعامل دارند. درواقع زندگي واقعي، مجازي است؛ همه با يک سيستم کار مي‌کردند. اما داستاني که در سال 2011 به شکل يک سريال به تصوير کشيده شد؛ اکنون به واقعيت تبديل شده است.

اين موضوع براي افرادي که اين سريال را ديده‌اند هم ترسناک و در عين حال هيجان انگيز است.

نگاهي به سريال Black Mirror

s6_zd7.jpg

 

در سريال آينه سياه به ارتباط بين افراد و فناوري مي‌پردازد. در طول فصل اول اين سريال صرفا به چگونگي تاثير فناوري بر زندگي افراد بدون توجه به وضعيت آن‌ها اشاره شده است.

در فصل اول، قسمتي با عنوان The Entire History of You وجود دارد. اين فناوري به بررسي لنزهاي هوشمند مي‌پردازد که معمولاً انسان ها بايد هر چيزي را که مي بينند و تجربه مي کنند ضبط کنند. در اين تنظيمات، افراد بر خاطرات خود کنترل دارند. به نظر جذاب مي رسد، مخصوصاً زماني که مي‌توانيد هر زمان که بخواهيد، در ذهن خود جلسه کاري خود را مرور کنيد. حتي مي‌توانيد لحظه اي را که خيلي دوست داريد دوباره زنده کنيد.

اگر شما اين اثر چارلز بروکر را ديده باشيد، شباهت‌هاي بين ديدگاه زاکربرگ از آينده و آنچه در اين سريال به نمايش درآمده است را به خوبي درک مي‌کنيد. دنيايي را تصور کنيد که در آن مردم شما را براساس ميزان رتبه شما در شبکه‌هاي اجتماعي قضاوت کنند. حتي ممکن است به قضاوت مردم درباره اعتبار يک فرد با تعداد فالوورهايي که دارد نزديک باشد، اما در اين قسمت، حتي نحوه زندگي شما نيز تحت تأثير قرار مي‌گيرد.

داستان شخصيتي را دنبال مي‌کند که مي‌خواهد رتبه بالايي دريافت کند تا درخواست وام مسکن خود را تاييد کند. او تقريباً هر کاري مي کند تا رتبه خود را بالا ببرد تا اينکه در پايان همه چيز را از دست مي‌دهد. اميدواريم که جهان به نقطه‌اي نرسد که براي زندگي به رتبه‌بندي رسانه‌هاي اجتماعي نياز باشد.

کاري که چارلز بروکر شروع کرد به نمادي براي آگاهي انسان تبديل شد و به ما اين امکان را داد که اگر کارت‌هايمان را درست بازي نکنيم، مي‌توانيم در مخمصه‌هاي تکنولوژي محور نيز قرار بگيريم. در نهايت، متاي زاکربرگ مانند هميشه اميدوارکننده و نوآورانه است، اما نحوه استفاده از آن به کاربران بستگي دارد.

آينده‌اي متحول با متاورس

تصور کنيد که ايجاد يک دنياي مجازي فراگيرتر که در آن مردم مي‌توانند کار کنند، بازي کنند، خريد کنند و تعامل بيشتري با مردم سراسر جهان داشته باشند؛ چگونه خواهد بود.

به گفته زاکربرگ، مدير عامل متا، متاورس يک محيط مجازي است که در آن مي‌توانيد با مردم در فضاهاي ديجيتالي حضور داشته باشيد. مي‌توانيد آن را به عنوان يک اينترنت تجسم يافته در نظر بگيريد که در درون آن هستيد نه اينکه فقط به آن نگاه کنيد. ما معتقديم که جانشين اينترنت موبايل خواهد بود.

گام‌هاي اساسي در حال انجام است و ثابت مي‌کند که روياي متاورس به تدريج آشکار مي‌شود. تماشاي وقايع در دهه‌هاي آينده جالب خواهد بود.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:26

کنترل هوشمند روشنايي، چرا و چگونه؟

 

 

کنترل هوشمند روشنايي يکي از قابليت هاي جذاب خانه هوشمند است اگر شما هم دوست داريد تجهيزات روشنايي را با موبايل کنترل کنيد ايم مقاله را از دست ندهيد

 

کنترل هوشمند روشنايي يکي از جديدترين قابليت هايي است که در ساختمان ها ارائه مي شود. به کمک اين تکنولوژي قادر خواهيد بود از هرجاي دنيا بر سيستم روشنايي خود کنترل و نظارت داشته باشيد. اين کنترل از طريق نرم افزار کاربردي تلفن همراه انجام مي شود. خانه هوشمند علاوه بر کنترل روشنايي امکانات فراوان ديگري نيز به کاربران عرضه مي کند.

در اين مقاله به بررسي دلايل و راهکارهاي کنترل هوشمند روشنايي مي پردازيم. با ما همراه باشيد

چرا کنترل هوشمند روشنايي؟

پاسخ هاي متفاوتي براي اين سوال مي توان ارائه داد. از نظر من دلايل زير مي توانند قانع کنده باشند و ما را براي استفاده از اين تکنولوژي ترغيب کنند.

آسايش بيشتر

انسان ها از ديرباز به دنبال پيدا کردن راهکارهايي جهت بهبود فرآيند کارها و آسايش بيشتر بوده اند. نگاهي به ابداعات و اختراعات بشر در طول تاريخ اين مساله را تاييد مي کند. کنترل هوشمند روشنايي آسايش بي نظيري را براي شما به ارمغان مي آورد. لطفا خودتان را در خانه اي هوشمند و در شرايط زير تصور کنيد:

روي مبل لم داده ايد و در حال تماشاي تلويزيون هستيد که نور لوستر روي صفحه تلويزيون مي افتد. براي خاموش کردن لوستر و روشن کردن لامپ هاي ديگر، از جايتان تکان نخوريد. اپليکيشن را باز کنيد و يکبار آيکون سناريوي تماشاي فيلم را لمس کنيد.

 

شب که براي خوابيدن به رختخواب مي رويد متوجه مي شويد لامپ هاي پذيرايي روشن مانده اند. موبايل خود را برداريد و سناريوي خواب را اجرا کنيد.

با تعريف سناريوهاي مختلف مي توانيد حالات مشابه ديگري را نيز در نظر بگيريد. برگزاري جشن تولد، مهماني، سرو شام و … سناريوهايي است که با کنترل هوشمند روشنايي مي توانيد از آن ها لذت ببريد.

همه چيز تحت کنترل شماست

دومين قابليت مهم سيستم هاي هوشمند کنترل پذيري بالاي آن هاست. اين تجهيزات با موبايل قابل کنترل هستند و موبايل هميشه در دسترس ماست. هر کجاي دنيا که باشيد با اتصال به اينترنت مي توانيد تجهيزات روشنايي را کنترل کنيد. اين قابليت کنترل پذيري اين سيستم را بسيار بالا مي برد.

يکي از چالش هايي هنگام رفتن به سفر وجود دارد، روشن يا خاموش بودن لامپ هاست. برخي افراد معتقدند خاموش بودن همه لامپ ها در طول شب که به معناي عدم حضور صاحبخانه است مي تواند براي سارقان جلب توجه کند. از اين رو زمان هايي که در خانه نيستند حداقل يکي از لامپ ها را روشن مي گذارند. اما همانقدر که خاموش بودن لامپ ها مي تواند براي سارقان جلب توجه کند، روشن بودن لامپ در ساعات غير عادي نيز جلب توجه مي کند.

راهکار عملي حل اين چالش کنترل هوشمند روشنايي است. زمان هايي که در سفر هستيد مي توانيد با اجراي يک سناريو، حضور خود در منزل را شبيه سازي کنيد. با اجراي اين سناريو لامپ هاي شما در زمان مشخص روشن و خاموش مي شوند. با اين قابليت کسي به عدم حضور شما در منزل شک نمي کند.

صرفه جويي و کاهش مصرف انرژي

يکي از مزاياي اصلي سيستم هاي هوشمند کاهش مصرف انرژي است. با استفاده از کنترل هوشمند روشنايي علاوه بر کاهش زمان هاي روشن بودن بيهوده لامپ ها، مي توانيد با تعريف سناريوهايي مصرف انرژي را کاهش دهيد. به عنوان مثال در زمان صرف غذا همه لامپ ها خاموش شوند و تنها لوستر بالاي ميز نهارخوري روشن باشد. برخي از سيستم ها امکان ثبت توان مصرفي لامپ ها را نيز دارند. به کمک اين سيستم ها مي توانيد در جريان جزئيات مصرف لامپ ها قرار بگيريد.

سيستم هاي امنيتي    سيستم هاي ايمني منزل     امنيت هوشمند    شاخص هاي شهر هوشمند

مدرن و زيبا

تجهيزات مورد استفاده براي کنترل هوشمند روشنايي اغلب ظاهري زيبا و جذاب دارند. مدرن بودن تکنولوژي و تجهيزات از مزاياي ديگر اين تکنولوژي است. اگر شما هم به محصولات تکنولوژيک، زيبا و مدرن علاقه مند هستيد، هوشمند سازي ساختمان يک تجربه جديد و لذت بخش براي شما خواهد بود.

کنترل هوشمند روشنايي، چگونه؟

اگر دلايل بيان شده در بالا شما را براي استفاده از اين تکنولوژي قانع کرده است، در ادامه با من همراه باشيد تا چگونگي انجام اين کار را بررسي کنيم.

همانطور که در ابتداي مقاله اشاره کردم، منظور از کنترل هوشمند روشنايي، کنترل لوازم روشنايي به کمک موبايل است. براي انجام اين کار نياز به تجهيزات ويژه اي خواهيد داشت. تجهيزات هوشمند سازي ساختمان مورد استفاده در اين زمينه انواع مختلفي دارند. برند محصولات، زيرساخت موجود در پروژه و ميزان بودجه تعيين شده براي هوشمند سازي از جمله مهمترين عوامل تاثيرگذار بر انتخاب تجهيزات هستند.

کنترل هوشمند روشنايي با رله

در اين روش از رله هوشمند استفاده مي شود. رله ها قطعات الکترونيکي هستند که با دريافت يک سيگنال فرمان، جريان برق را قطع و وصل مي کنند درست مانند فيوزها. رله هاي هوشمند قابليت دريافت سيگنال فرمان از طريق تلفن همراه را دارند. از آنجا که کنترل روشنايي با قطع و وصل جريان صورت مي گيرد، رله هاي هوشمند را مي توان براي اين منظور مورد استفاده قرار داد.

 

رله هوشمند در دو نوع توکار و تابلويي عرضه مي شود. رله هاي توکار ابعاد کوچکي دارند و در پشت کليدها و پريزهاي سنتي نصب مي شوند. اما رله هاي تابلويي ابعاد نسبتا بزرگي دارند و در داخل تابلو برق نصب مي شوند. اين رله براي مصرف کننده هاي با توان بالا گزينه هاي بسيار مناسبي هستند. نکته مهمي که در استفاده از رله هوشمند تابلويي بايد مورد توجه قرار دهيد، زيرساخت سيم کشي مورد نياز آن است. در صورتي که از رله تابلويي براي کنترل هوشمند روشنايي استفاده کنيد، سيم کشي شما متفاوت خواهد بود.

کليد لمسي هوشمند، زيبا و کارآمد

برخلاف رله هاي هوشمند که کاربردهاي گسترده اي در خانه هوشمند دارند، کليد لمسي هوشمند تنها يک کاربرد دارد، کنترل هوشمند روشنايي. اين کليدهاي زيبا جايگزين کليدهاي سنتي مي شوند و امکان کنترل از طريق موبايل را براي کاربر فراهم مي کنند. اين کليدها با تعداد پل مختلف و در رنگ هاي متنوع عرضه مي شوند

کليدهاي هوشمند براي ارتباط با اينترنت از روش هاي مختلفي استفاده مي کنند. اغلب کليدهاي هوشمند را براساس روش ارتباط با اينترنت نامگذاري مي کنند. به عنوان مثال کليد لمسي هوشمند واي فاي از طريق امواج واي فاي به اينترنت متصل مي شود و کليد هوشمند RF ، از طريق امواج RF با يک دستگاه کنترل کننده مرکزي متصل مي شود. سپس دستگاه مرکزي با ارتباط بي سيم يا سيمي به اينترنت متصل مي شود.

کدام روش کنترل هوشمند روشنايي مناسب تر است؟

پاسخ اين سوال کاملا وابسته به زيرساخت پروژه، سليقه و بودجه شماست. من در اينجا به نکاتي اشاره مي کنم که دانستن آن ها به انتخاب بهتر شما کمک مي کند.

امکان سيم کشي وجود دارد يا نه؟

اولين و مهمترين نکته اي که در انتخاب نوع سيستم بايد به آن توجه کنيد، زيرساخت موجود در پروژه است. کليد لمسي هوشمند بي سيم را مي توانيد بر روي بستر سيم کشي سنتي مورد استفاده قرار دهيد. اين کليدها به راحتي جايگزين کليد سنتي مي شوند و امکان هوشمند روشنايي را براي شما فراهم مي کنند.

اطلاعات بيشتر در مورد کليد لمسي هوشمند بي سيم

رله هاي توکار نيز به دليل نصب در پشت کليدهاي سنتي موجود، عموما نيازي به تغيير سيم کشي ندارند. اما رله هاي تابلويي نياز به سيم کشي متفاوتي دارند. اين تجهيزات در داخل تابلو برق نصب مي شوند بنابراين کليه سيم کشي ها به جاي ختم شدن به کليدهاي روشنايي بايد به تابلو برق ختم مي شوند. اين مساله سبب مي شود رله هاي هوشمند براي ساختمان هاي در حال استفاده گزينه مناسبي نباشند. اما در ساختمان هاي در حال ساخت و يا بازسازي از رله هوشمند نيز مي توان استفاده کرد.

کنترل هوشمند روشنايي براي چه مکاني؟

نکته مهم ديگري که در انتخاب روش هوشمندسازي بايد به آن توجه کنيد، مکاني است که قصد هوشمند سازي آن را داريد. به عنوان مثال براي يک ساختمان تجاري (مانند پاساژ) کليد لمسي هوشمند گزينه مناسبي نيست. دلايل متعددي وجود دارد که سيستم تابلويي براي مکان هاي تجاري انتخاب بهتري است.

در طرف مقابل کليدهاي هوشمند گزينه بسيار جذابي براي هوشمند سازي ساختمان مسکوني هستند. کليدها در کنار عملکرد مناسب ظاهر زيبايي دارند و به عنوان يک المان دکوراتيو مي توانند جلوه زيبايي به خانه شما ببخشند.

حداکثر جريان مورد نياز شما چقدر است؟

تعداد مصرف کننده هايي که قصد کنترل هوشمند روشنايي آن ها را داريد نيز در انتخاب شما بسيار موثر خواهد بود. از جمله مهمترين محدوديت هاي تجهيزات الکتريکي مي توان به حداکثر جريان قابل تحمل آن ها اشاره کرد. اين موضوع بر انتخاب شما تاثير مستقيم خواهد گذاشت. در بين گزينه هاي مطرح شده براي کنترل هوشمند روشنايي، رله هوشمند تابلويي بيشترين ميزان جريان را مي تواند تحمل کند.

رله هاي توکار و کليدهاي هوشمند جريان هاي متنوعي دارند. به عنوان مثال کليدهاي هوشمند گلدور توانايي تحمل جريان 7 آمپر مقاومتي را دارند. علاوه بر اين کليدهاي توان بالاي گلدور با حداکثر جريان 16 آمپر قابل سفارش هستند. تعيين ميزان جريان مورد نياز مصرف کننده ها به انتخاب بهتر شما کمک مي کند.

بودجه و سليقه شما هم مهم است!

آخرين نکته اي که بايد در انتخاب سيستم کنترل هوشمند روشنايي بايد به آن توجه کنيد بودجه و سليقه خودتان است. اگرچه اين نکته بيشتر بر انتخاب برند تاثير گذار است تا انتخاب نوع سيستم مورد استفاده، اما گاهي اوقات بر انتخاب سيستم هم مي تواند تاثير گذار باشد.

جمع بندي

کنترل هوشمند روشنايي يکي از قابليت هاي جذاب خانه هوشمند است که ما را براي استفاده از آن ترغيب مي کند. دلايل مختلفي وجود دارند که ما را براي استفاده از اين تکنولوژي ترغيب مي کنند. آسايش و کنترل پذيري بيشتر در کنار صرفه جويي در مصرف انرژي از جمله مهمترين دلايل استفاده از اين تکنولوژي هستند.

کنترل هوشمند روشنايي با استفاده از تجهيزات متفاوتي قابل ارائه است. براي انتخاب بهترين تجهيزات توجه به برخي نکات ضروري است. از جمله اين نکات مي توان به زيرساخت موجود در پروژه، نوع ساختمان، حداکثر جريان مورد نياز و … اشاره کرد.

توصيه مي کنيم قبل از اقدام به خريد و هوشمندسازي ساختمان با يک کارشناس خبره مشورت کنيد. همکاران ما همواره آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:16

معرفي دوربين مداربسته پلاک خوان

يکي از چالش هاي مصرف کنندگان دوربين هاي مداربسته ثبت و ضبط پلاک خودرو ها مي باشد .
براي رسيدن به اين مهم ، موارد مهمي مانند نوع دوربين مداربسته و وضوح تصوير آن ، نرم افزار تشخيص و ثبت پلاک و حتي نحوه ي نصب دوربين پلاک خوان مي بايست رعايت شود تا پلاک خواني هم در شب و هم در روز به بهترين شکل انجام شود .
در اين مقاله درباره ي موارد فوق به بحث و بررسي خواهيم پرداخت.

 

 

دوربين هاي پلاک خوان نياز بر تخصص دارد و نصب بايد توسط کارشناسان فني حرفه اي نصب و تنظيم شود .
همچنين به دليل حساس بودن مي بايست حتما دوربين مداربسته پلاک خوان از برند معتبر باشد .

توسط دوربين پلاک خوان به راحتي مي توان ورود و خروج هاي يک خودرو به اماکن و همچنين پلاک خودروهاي در حال تردد را ثبت و ضبط نمود .

 

انواع دوربين هاي مداربسته پلاک خوان

آنالوگ :
دوربين هاي آنالوگ امروزه منسوخ شده اند ولي در زمان گذشته دوربين هاي پلاک خوان آنالوگ مي بايست داراي رزولوشن ???TVL به بالا مي بود ، همچنين مي بايست با زواياي ?? درجه نصب مي شدند و داراي لنز ??? ميلي متر مي بودند تا بتوانند پلاک هاي خودرو ها را تا فاصله ? متري تشخيص دهند .
در صورتي که فاصله ي کانوني لنز بالاتر مي رفت ، آن گاه تشخيص پلاک نيز با برد بيشتري ميسر مي شد .
براي مثال با لنز ?? ميلي متر و زاويه ?? درجه پلاک خواني تا ?? متر ميسر ميشد .

IP :
دوربين هاي تحت شبکه (IP) به لطف داشتن رزولوشن بالاتر نسبت به دوربين هاي آنالوگ پلاک خواني بسيار بهتري دارند . رزولوشن تصوير يکي از مهم ترين گزينه ها در امر پلاک خواني مي باشد . بديهي است هر چقدر رزولوشن بالا تر باشد پلاک خواني نيز دقيق تر و بهتر مي باشد.

? تاثير قابليت WDR در پلاک خواني :
دوربين هاي مداربسته پلاک خوان بايد داراي تکنولوژي WDR باشند تا بتوانند از طريق اين مکانيزم کمک بسياري در جلوگيري از تاثيرات منفي ضد نور بنمايند .

 

? دوربين هاي مداربسته ي پلاک خوان در زمان شب و در تاريکي در معرض نور شديد خود رها مي باشند و در صورتي که دوربين مداربسته تکنولوژي WDR  را دارا نباشند ، نور شديد خودرو ها باعث مي شود تصوير سياه شود و پلاک خواني ميسر نباشد .

? مادون قرمز (IR):
تنظيمات مادون قرمز براي پلاک خواني بسيار مهم مي باشد زيرا اگر نور مادون قرمز کم يا زياد باشد پلاک خوان نخواهد بود .

 

? نرم افزار :
انتخاب نرم افزار پلاک خوان نيز بسيار مهم است زيرا در صورتي که کد نويسي مناسبي نداشته باشد ، پس از گذشت زمان نرم افزار دچار هنگ مي شود .

 

? نصب :
دوربين هاي مداربسته ي پلاک خوان براي پلاک خواني دقيق و ??? درصدي مي بايست زاويه ي ديد بسته اي داشته باشند به طوري که در تصوير تنها دو لاين خودرو پوشش داده شود .

? چند فريم بر ثانيه :
سرعت شاتر براي ثبت تصاوير يکي ديگر از موارد مهم براي دوربين هاي پلاک خوان مي باشد . البته شايان ذکر است برخي برند ها مانند Videopark تنها با ثبت ?? فريم بر ثانيه قادر بر پلاک خواني در سطح بسيار بالايي مي باشند

? پردازنده :
پردازنده هاي دوربين مداربسته پلاک خوان با ساير پردازنده ها متفاوت هستند و مخصوص پلاک خواني مي باشند . معروف ترين توليد کننده ي سنسور تصوير نيز شرکت Sony مي باشد .

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/715100/

https://news.gvgmall.com/activity/p/480045/

https://www.adsolutionsincorp.com/activity/p/402042/

https://ok.ru/profile/582262283708/statuses/153797444580796

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 152 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:22

تکنيک هاي سئو کلاه خاکستري: آيا بايد از آنها استفاده کنيد؟

در آخرين پست من، ما در مورد سئو کلاه سفيد بحث کرديم و اينکه چرا بهترين راه براي نزديک شدن به افزايش ترافيک به يک سايت و کسب رتبه خوب در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سياه اشاره کرديم و اينکه چرا اين يک عمل خطرناک است که احتمالاً رتبه سايت را به شدت کاهش مي دهد، اما در مورد سئو کلاه خاکستري چطور؟

 

سئو کلاه خاکستري چيست؟

اين همان چيزي است که نام آن نشان مي دهد. جايي در وسط سفيد و سياه است  سئو سايت اصفهان و اگر توسط يک متخصص استفاده شود، همچنان مي تواند موثر باشد. با اين حال، اگر 100% از کاري که انجام مي‌دهيد مطمئن نيستيد، مي‌توان با اطمينان گفت که اتخاذ رويکرد کلاه خاکستري با آتش بازي مي‌کند و از آنجايي که ما در حال حاضر عمدتاً محتوا محور هستيم، اين چيزي نيست که من توصيه کنم.

 

کلاه خاکستري شامل تکنيک هايي مانند:

 

  1. پنهان کاري
  2. خريد دامنه هاي قديمي
  3. محتواي تکراري
  4. خريد لينک
  5. اتوماسيون رسانه هاي اجتماعي و خريد فالوور

 

پنهان کردن

Cloaking عملي است که به کاربر نتيجه اي متفاوت از موتور جستجو نشان مي دهد. براي گوگل، اين يک عمل پرخطر در نظر گرفته مي شود که قوانين آن را نقض مي کند. من شخصاً پوشش را در دسته کلاه سياه قرار مي‌دهم و بسياري موافق هستند، اما هيئت منصفه هنوز در بخش‌هايي از جامعه SEO که واقعاً در آن جاي مي‌گيرد، حضور دارند.

 

 

 

همانطور که از ويديوي Matt Cutt مي بينيد، پنهان کاري چيزي نيست که او يا ربات هاي گوگل آن را تاييد کنند. Cloaking را مي توان با تغيير اطلاعات متا به دست آورد، به طوري که محتوا و دستکاري آدرس IP يک سايت را منعکس نکند.

 

صفحات Doorway را نيز مي توان نوعي پنهان سازي در نظر گرفت و مجموعه بزرگي از صفحات هستند که هر کدام براي يک کلمه کليدي يا عبارت بهينه سازي شده اند تا کاربر را به يک سايت هدايت کنند. باز هم، آنها براي دستکاري ربات ها و فريب کاربران براي بازديد از سايتي طراحي شده اند که قصد ندارند. اينها همچنين مي توانند چندين صفحه در يک سايت باشند که داراي کلمات کليدي مانند مکان هستند، به طوري که سايت مي تواند تا حد امکان از کلمات کليدي استفاده کند.

 

دامنه هاي قديمي

وب قلمي از دامنه هاي قديمي است که رها شده اند و صاحبان آن ها زياد استفاده نمي کنند و اغلب به عنوان راهي براي ايجاد بک لينک به منظور بهبود رتبه بندي استفاده مي شود. به طور کلي، اينها دامنه هاي معتبري هستند به طوري که پيوند از کيفيت خوبي برخوردار است.

 

محتواي تکراري

محتوا، محتوا. اين شاهکار اينترنت و تمام تلاش‌هاي سئو است. ما قبلاً به اسپينرهاي متني اشاره کرديم و در حالي که بخش کوچکي از آنها مي توانند مؤثر باشند، استفاده از آنها هنوز ايده بسيار بدي است. براي نشان دادن، مي‌خواهم بخشي از متن اين مقاله را بردارم و آن را در يک چرخنده متن آنلاين رايگان قرار دهم تا نتايج را به شما نشان دهم.در آخرين پست من، ما در مورد سئو کلاه سفيد صحبت کرديم و چرا ايده آل ترين رويکرد براي نزديک شدن به حرکت به يک سايت و کسب جايگاه عالي در Serps است. ما به سرعت روي تاريک کلاه صحبت کرديم و چرا اين يک عمل ناامن است که مستعد سقوط يک سايت در رتبه‌بندي است، اما آيا نبايد به سئوي ash cap فکر کنيم؟

 

همانطور که مي بينيد، من اولين پاراگراف را برداشتم و آن را در يک اسپينر قرار دادم و واقعاً کار را انجام نمي دهد، اينطور است؟ در واقع، خنده دار است. همچنين اين چيزي است که الگوريتم‌هاي گوگل آن را تشخيص داده و به دليل اشتباهات گرامري رتبه‌بندي را پايين مي‌آورند.در حال حاضر، در حالي که اين يک اسپينر رايگان است، مي‌توانيد مواردي را دريافت کنيد که کارشان کمي بهتر است، اما اگر زمان يا مهارت لازم براي انجام آن را نداريد، بهتر است روي يک نويسنده محتواي حرفه‌اي سرمايه‌گذاري کنيد.براي منافع علمي، من براي يک چرخش متن پولي ثبت نام کردم، که به شما اين امکان را مي دهد که خودتان را بازنويسي کنيد.

 

براي بسته‌اي که قيمت آن 47 دلار است، ترجيح مي‌دهم خودم آن را بازنويسي کنم، اگر چنين تمايلي داشته باشم، زيرا به سختي دشوار است. با اين حال، مي توانيد به مرحله بعدي برويد که به شما اجازه مي دهد تا نرم افزار کار را براي شما انجام دهد و در اينجا نتايج به دست مي آيد:در آخرين پست من، ما در مورد بهينه سازي موتور جستجو کلاه سفيد بحث کرديم و اينکه چرا اين روش موثرترين روش براي حرکت به سمت هدايت ترافيک وب سايت به يک وب سايت و کسب رتبه عالي در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سياه پرداختيم و اينکه چرا اين يک عمل خطرناک است که احتمالاً يک وب‌سايت در رتبه‌هاي پايين افت مي‌کند، اما در مورد بهينه‌سازي موتور جستجو کلاه خاکستري چيست؟اگرچه کيفيت بهتري نسبت به اسپينر رايگان دارد، اما همچنان مشکلات خود را دارد و چيزي است که من از حضور در سايت خود خوشحال نمي شوم. نسخه پولي به شما امکان مي‌دهد تا از طريق Copyscape API منحصربه‌فرد بودن محتوا را بررسي کنيد، اما اين کار بر خطاهاي دستوري که Google برمي‌دارد غلبه نمي‌کند.

 

من هيچ پيوندي به اين اسپينرها اضافه نکرده‌ام، اگر احساس مي‌کنيد نياز به استفاده از آن‌ها داريد، به‌اندازه کافي آسان هستند.

 

لينک هاي خريد

يک توصيه: نکن. اگر متوجه شويد، جريمه دريافت خواهيد کرد، به همين سادگي است و تمام سرمايه گذاري که در سايت خود انجام داده ايد صفر خواهد بود. با اين حال، مي‌توانيد سايت خود را در فهرست‌هاي صنعت مربوطه فهرست کنيد، زيرا اين مورد تأييد شده است.

 

داستان هاي ترسناک زيادي در رابطه با ارسال مهمان وجود دارد و اگر اين به معناي خريد لينک است، اما اگر پول نقد رد و بدل نشود. او بي ربط است با اين حال، پيوندها را مي توان براي حمايت از رويدادها رد و بدل کرد (به عنوان مثال) و اين نيز مشکلي ندارد.

 

اتوماسيون رسانه هاي اجتماعي و خريد فالوور

در مورد اتوماسيون اجتماعي، من در مورد استفاده از ابزارهايي مانند Hootsuite يا Buffer براي زمان بندي پست ها صحبت نمي کنم. اينها ابزارهاي قانوني هستند که به صرفه جويي در وقت هنگام مديريت چندين حساب کمک مي کنند.

 

با اين حال، مي‌توانيد ابزارهاي ديگري را دريافت کنيد که 1000 کاربر رسانه‌هاي اجتماعي را به‌طور خودکار فالو مي‌کنند و آن‌ها را لغو مي‌کنند، بدون اينکه انگشتتان را بلند کنيد، فقط يک پنج به ازاي 5000. اين يکي از معدود مواردي است که در اينجا مي‌توان آن را کلاه کاملا خاکستري ناميد، زيرا ساخته نشده است. هنوز در ليست سياه گوگل قرار دارد، احتمالاً زيرا سيگنال هاي اجتماعي به تازگي براي موتورهاي جستجو مهم شده اند.

 

خريد فالوور ممکن است ايده خوبي به نظر برسد تا به نظر برسد که در ميان جمع هستيد، اما در واقع تنها به معناي عدم تعامل و خطر آلوده شدن هر فالوور واقعي به بدافزار در برخي موارد است. هيچ نکته مثبتي در آن وجود ندارد و به راحتي مي توان به کساني که چنين کرده اند گفت، زيرا آنها در توييتر دنبال کننده پر از پروفايل هاي بي چهره هستند. به دست آوردن فالوور به صورت ارگانيک لزوماً يک کار يک شبه نيست، اما در نهايت ارزش آن را دارد.

 

همه اينها به چه معناست؟

برخي از شرکت هاي سئو از تاکتيک هاي کلاه خاکستري استفاده مي کنند، اما بهترين ها اين کار را نمي کنند. مزيت کوتاه مدت، مانند کلاه سياه (و بسياري از اين تاکتيک ها با کلاه سياه همپوشاني دارند) براي کسب و کار طولاني مدت ايجاد نمي کند. در حالي که کلاه خاکستري ممکن است در ابتدا مقداري ترافيک براي شما ايجاد کند، دوام نخواهد آورد، به خصوص اگر گرفتار شويد.

 

 

پنالتي هاي گوگل

 

در اصل، با بازاريابي محتواي مدرن و سئو، کلاه سفيد برنده است. وب بسيار رقابتي است، همه ما اين را مي دانيم و بنابراين براي اينکه سيستم را شکست دهيم، بهترين راه کار با آن و سرمايه گذاري در آينده سايت است.

 

مانند هر چيز ديگري در زندگي، استفاده از ميانبرها براي رسيدن به جايي که مي خواهيد در حال حاضر باشيد، اغلب مسير شکست است. سئوي عالي، محتواي خوب و يک تجارت خوب برنامه ريزي شده، اين چيزي است که در نهايت به سايت شما مزيت رقابتي مي دهد.

 

 

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:47

بازاريابي وابسته چيست (و چگونه شروع کنيم)

بازاريابي وابسته در سال 2021 چيست؟

به نظر ايده آل است، اينطور نيست؟ شما يک وب سايت راه اندازي مي کنيد، چند لينک وابسته اضافه مي کنيد و شروع به کسب درآمد غيرفعال مي کنيد که هميشه آرزويش را داشتيد.

بسياري از وبلاگ نويسان از اين راه درآمد بالايي دارند. به عنوان مثال، رايان رابينسون در سايت ryrob.com هر ماه پنج رقم ميانه به دست مي آورد.

با اين حال، وبلاگ نويسي تنها راه کسب درآمد از بازاريابي وابسته نيست. ميکروسايت‌ها، فهرست‌هاي ايميل و بازاريابي ويديويي تنها چند روشي هستند که مردم براي کسب درآمد آنلاين از آن‌ها استفاده مي‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاريابي وابسته شش رقمي نمي گيرند، اما مي توانيد از نکات و استراتژي هايي براي بهبود سايت خود و افزايش درآمد خود استفاده کنيد.

بازاريابي وابسته فرآيند کسب درآمد (کميسيون) است که هر بار که محصولات يا خدمات يک شرکت را تبليغ مي کنيد و فروش را انجام مي دهيد. شما فقط هر بار که فروش را انجام مي دهيد، حقوق دريافت مي کنيد، درست مانند يک نماينده فروش فقط کميسيون.

اکنون قبل از اينکه وارد بازاريابي وابسته شوم، اجازه دهيد به شما بگويم که چرا بايد به آن اهميت دهيد.

از زماني که هفته کاري 4 ساعته منتشر شد، به نظر مي رسد همه هدف يکساني دارند.

براي بيدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنيد و به چيزي شبيه به اين نگاه کنيد:

راهنماي بازاريابي وابسته 2021

اين رويا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بياوريد.

آماده بيشتر دانستن هستيد؟ بياييد با اصول اوليه شروع کنيم - چيست و چه کسي از آن استفاده مي کند.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته به تبليغ محصولات ديگران در ازاي پورسانت کوچک براي هر فروش مي پردازد. احتمالاً در بسياري از وب‌سايت‌هايي که بازديد مي‌کنيد، عناويني با علامت «پيوند وابسته» يا «پست حمايت‌شده» ديده‌ايد. يا شايد قبلاً اولين قدم را برداشته ايد و در يک شبکه وابسته ثبت نام کرده ايد.

اگر در بازاريابي وابسته جديد هستيد، بياييد نحوه عملکرد آن را پوشش دهيم.

ابتدا، يک برنامه يا شبکه وابسته را پيدا کنيد که به آن علاقه داريد. به نماي کلي برنامه، از جمله نوع محصولات يا خدمات، روش هاي پرداخت، و کميسيون هايي که ارائه مي دهند نگاه کنيد.

اگر براي شما جذاب است، ثبت نام کنيد و منتظر تاييد پذيرش خود باشيد. سپس، شروع به ايجاد محتوا، اضافه کردن پيوندهاي سفارشي برنامه کنيد. اين پيوندها زماني را که يکي از کاربران شما خريدي انجام مي‌دهد، رديابي مي‌کنند و کميسيون کمي دريافت خواهيد کرد.

شما مي توانيد با شرکت هاي فردي يا شبکه هاي وابسته کار کنيد، جايي که ثبت نام کرده و برنامه هاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد. براي سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلي به دسته بندي تقسيم مي شوند. پس از تأييد، شروع به تبليغ پيوندهاي وابسته خود در وب سايت خود، در خبرنامه ها، در رسانه هاي اجتماعي و هر جاي ديگري که مجاز به اشتراک گذاري پيوندها هستيد، کنيد.

هنگامي که به حداقل سطح پرداخت رسيديد، شبکه براي شما يک پرداخت ارسال مي کند. روش هاي پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پي پال، حواله هاي بانکي و چک مي شود.

بياييد نگاهي عميق تر به بخش هاي يک سيستم بازاريابي وابسته موفق بيندازيم.

بازرگان

گاهي اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاري، خرده فروش يا فروشنده نيز شناخته مي شود. اين حزب است که محصول را ايجاد مي کند. اين مي تواند يک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقي توليد مي کند.

يا ممکن است يک فرد مجرد مانند ماريا کوز باشد که دوره هاي آنلاين را به کارآفرينان زن مي فروشد.

از کارآفرينان انفرادي گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌هاي عظيم Fortune 500، هر کسي مي‌تواند تاجر پشت برنامه بازاريابي وابسته باشد. آنها حتي نيازي به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط بايد محصولي براي فروش داشته باشند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابان وابسته

اين حزب گاهي به عنوان ناشر نيز شناخته مي شود. شرکت‌هاي وابسته همچنين مي‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغير باشند. يک تجارت بازاريابي وابسته مي تواند ماهانه چند صد دلار کميسيون يا ده ها ميليون دلار توليد کند.

اينجا جايي است که بازاريابي اتفاق مي افتد. يک شرکت وابسته يک يا چند محصول وابسته را تبليغ مي کند و سعي مي کند مشتريان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهايت آن را خريداري کنند.

اين را مي توان با اجراي وبلاگ بررسي محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

همچنين مي‌تواند يک سايت کامل براي يافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبليغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

(به همين دليل است که I'm Breke يکي از محبوب ترين سايت هاي شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتري يا مصرف کننده سيستم وابسته را به گردش در مي آورد. بدون فروش، هيچ کميسيوني براي تقسيم وجود ندارد و هيچ درآمدي براي تقسيم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعي مي‌کند در هر کانالي که مناسب مي‌داند، براي مصرف‌کننده بازاريابي کند، خواه اين شبکه اجتماعي، بيلبوردهاي ديجيتال يا از طريق يک موتور جستجو با استفاده از بازاريابي محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده بايد بداند که بخشي از يک سيستم بازاريابي وابسته است. معمولاً يک سلب مسئوليت کوتاه مانند «اگر مواردي را در اين سايت خريداري کنيد، ممکن است کميسيون کمي کسب کنم. از اينکه از کار ما حمايت مي کنيد سپاسگزاريم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قيمت بالاتري را به بازارياب وابسته نمي پردازد، زيرا هزينه شبکه وابسته از قبل در قيمت خرده فروشي گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7
پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 402 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:31

کارشناسان با تجربه در اکين نهال پس از سال هاي تحقيق و بررسي، به نتايج بسيار مهمي در اين زمينه رسيده اند. در اين مطلب اين تجارب با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

فوايد خاکستر در درخت گردو

خاکستر چوب براي رشد درخت گردو بسيار موثر است و به عنوان يک کود از آن استفاده مي کنندخاکستر در درخت گردو اثرات عالي و مطلوبي را در رشد و بازدهي دارد و با استفاده اندازه و درست و منظم مي توان عملکرد خوبي را از نهال گردو  مشاهده کرد.

خاکستر چوب داراي مواد مغذي است که اين عناصر در رشد گياهان و درختان گردو تاثير بالايي دارد.براي همين مي توانيد با سوزاندن اضافه چوب هاي درختان که هرس شده اند و يا خود بر زمين افتاده اند به رشد درخت گردو کمک کنيد.

در ادامه مي خواهيم از اهميت خاکستر در درخت گردو و ميزان استفاده و عناصر مفيد موجود در آن بيشتر بگوييم.تا آخر اين مطلب نهالستان اکين نهال با ما همراه باشيد.

خاکستر چيست و چه اهميتي دارد

يک باغدار به دنبال راهي است تا بتواند ميزان بازدهي  درخت گردو خود را بالا ببرد. يکي از اين راه ها اضافه کردن و فراهم آوردن کود مفيدي است که داراي پتاسيم – فسفر و نيتروژن سه عنصر اصلي باشد.

برخي از راه هاي شيميايي براي تامين نياز درخت استفاده مي کنند اما مي توان از خاکستر چوب براي فراهم کردن اين سه عنصر اساسي و مهم استفاده کرد.

خاکستر به باقي مانده و پودر شده چوب مي گويند.سرشار از کلسيم و مواد آلي است و ميزان کيفيت بالا و پايين با توجه به نوع چوب بستگي دارد.

اهميت خاکستر در درخت گردو جايگزين کودشيميايي

از آنجايي که استفاده کردن از کود مي تواند براي بازدهي بهتر درخت از ميزان رشد تا کيفيت بسيار موثر باشد مي توانيد براي اثردهي بسيار بالا و به عنوان يک ماده ريزمغذي از خاکستر در درخت گردو استفاده کنيد.

کمبود هر کدام از سه عنصر اصلي در درخت گردو مي تواند موجب کاهش ميزان باردهي و کيفيت نهال گردو شود.با بررسي هاي انجام شده مي توانيد با خاکستر تا حد مطلوبي اين مشکل را رفع کنيد.

خاکستر در درخت گردو داراي سه عنصر اصلي پتاسيم – نيتروژن و فسفر است که در آن کلسيم نيز به مقدار بالا مشاهده مي شود.

استفاده از خاکستر در درخت گردو موجب برقراري تعادل در اسيديته شدن خاک مي شود.ميزان اسيدي بودن خاک جزو موارد مهمي است که هر چند وقت بايد بررسي شود.

استفاده از خاکستر در بازدهي درخت گردو موثر است.خاکستر در درخت گردو مي تواند ميزان ph خاک را بالا ببرد و ميزان اسيدي بودن خاک را کاهش دهد. موجب شود تا خاک خيلي بهتر و راحت تر بتواند مواد مغذي و مهم را جذب خود کند.از همين رو مي تواند بسيار مفيد باشد.

خاکستر در درخت گردو موجب دفع حشرات و آفات مي شود.برخي از کنه ها و حشرات و حلزون و موجودات ريز هستند که در خاک زندگي مي کنند و مي توانند برخي مواد مغذي درخت استفاده کنند با پاشيدن خاکستر در خاک درخت گردو مي توانيد تا ميزان زيادي اين آفات و موجودات را از بين ببريد.

خاکستر موجب جذب بهتر مواد در خاک مي شود و دليل علمي آن اين است که اگر ميزان اسيدي و قليايي بودن خاک زياد باشد نمي تواند مواد را جذب کند اما خاکستر تعادل را براي ميزان اسيدي بودن برقرار مي کند.

خاکستر در درخت گردو به تبادل هوا در ميان خاک ها کمک کرده و موجب نفش کشيدن لايه هاي خاک مي شود.

اهميت پتاسيم – فسفر و نيتروژن در درخت گردو و رشد آن مشخص است و مي تواند در کيفيت محصولات بسيار موثر باشد.نيتروژن که در فرايند متابوليک درخت گردو تاثير گذاشته و براي ساخت پروتئين مي باشد.کلسيم موجود در خاکستر نيز موجب تعادل در اسيدي و قليايي بودن خاک مي شود. و همين طور در رشد و بازدهي مي تواند تاثير بسياير بي نظير و بالايي را داشته باشد.

 

خاکستر چوب بهترين خاکستر است

وقتي مي گوييم از خاکستر در درخت گردو استفاده کنيد منظورمان هر نوع خاکستري که فلز – لاستيک و.. باشد نيست.

خاکسترها هم کيفيت متفاوتي دارند.بهترين خاکستر چوب است مي توانيد وقتي شاخ و برگ اضافه درختي را هرس مي کنيد در منطقه اي دور از باغتان آنها را آتش زده و خاکستر چوب را استفاده کنيد.

 

زمان و ميزان استفاده از خاکستر در درخت گردو

بهترين زمان استفاده از خاکستر زماني است که زمين خشک باشد و در آن لحظه بارندگي نباشد.و اينکه قبل از شکوفه زني و گل دهي درخت گردو از خاکستر استفاده شود بهتر است.فصل بهار را توصيه مي کنيم.

ميزان ph خاک بسيار مهم است و قبل از استفاده از خاکستر بايستي آنرا اندازه بگيريد. کم و زياد بودن پي اچ موجب اسيدي و قليايي شدن خاک مي شود و در باردهي بسيار موثر است.

مي توانيد از ورقه هاي کوچکي که براي اندازه گيري پي اچ خاک است استفاده کنيد يا اگر مي توانيد ميزاني از خاک را به آزمايشگاه برده و آنرا از ميزان کم و زياد بودن اسيدي بررسي کنيد.

اگر خاک اسيدي داشتيد از خاکستر در درخت گردو براي بهبود آن استفاده کنيد مي تواند بسيار موثر و مفيد باشد.

ميزان استفاده از خاکستر در هر 9 متر مي تواند حدود 2  تا 3 کيلوگرم باشد بعد از آن بايستي به خوبي خاک را شخم بزنيد تا در خور خاک برود.خاکستر داراي آهک مي باشد و ميزان اسيدي خاک را پايين مي آورد اما قبل از هر چيزي بايد آن را به خوبي بررسي کنيد بعد از خاکستر استفاده کنيد.

استفاده بي رويه و زيادي نه تنها موجب اصلاح و تقويت خاک نمي شود بلکه مي تواند مضر باشد.

نکات مهم در استفاده از خاکستر در درخت گردو

  1. براي استفاده از خاکستر در درخت گردو زمان مناسبي را در نظر بگيريد طوري که بارندگي و باد شديد نباشد.
  2. از خاکستر شيميايي مثل خاکستر آهن يا فلزات استفاده نکنيد مي تواند برايتان چون شيميايي است خطرناک باشد.
  3. حتما قبل از استفاده از خاکستر در درخت گردو خاک را بسنجيد با توجه به ميزان قليايي و اسيدي بودن آن از خاکستر چوب استفاده کنيد.
  4. براي استفاده از خاکستر در درخت گردو از دستکش استفاده کنيد.
  5. به دليل داشتن قابليت اشتعالي در نهال گردو جوان و تازه کاشت شده از خاکستر استفاده نکنيد.
  6. خاکستر را با خاک ترکيب کرده و استفاده کنيد. به تنهايي توصيه نمي شود.
  7. اگر درختان حساسي داريد مي توانيد در کنار درخت يکسري چاله يا گودال ايجاد کرده و سپس خاکستر را درون آنها بريزيد.

چگونه خاکستر درست کنيم

تهيه و آماده سازي خاکستر کار سخت و دشواري نيست تنها به توجه و کمي احتياط نياز دارد.

در ابتدا بگوييم هر چقدر کيفيت خاکستر بالاتر باشد اثردهي بيشتر است.براي آماده سازي خاکستر از چوب مرغوب و مناسب استفاده کنيد. حواستان باشد در مابين آنها هيچ پلاستيک و آهن و .. نباشد.

سپس آنها را در منطقه اي خلوت بسوزانيد و بگذاريد به خوبي بسوزد.سپس خاکستر بدست مي آيد و صبر کنيد تا به خوبي سرد شود.

حتما اين عمل را در هواي خشک بدون وزش باد انجام بدهيد وگرنه تمامي خاکسترها جا به جا شده و در هوا پخش مي شوند.

 

جمع بندي اهميت خاکستر در درخت گردو

کود جزو فاکتورهاي بسيار مهمي است که بايد به آن اهميت بدهيم.درختان به سه عنصر مفيد و مهم فسفر – پتاسيم و نيتروژن نياز دارند و براي تامين آنها در خاک مي توانيد از کودها استفاده کنيد.

چه بهتر کود ارگانيک باشد و از کودهاي شيميايي تا حدي دور شويم.کود خاکستر در درخت گردو اثرات مطلوبي دارد و در اين مطلب به طور کامل درباره اثرات کود خاکستر در درخت گردو – ميزان و نحوه استفاده و.. را توضيح داديم.

نهالستان اکين نهال جزو اولين و برترين مراکز فروش و عرضه نهال گردو در سراسر ايران است.انواع نهال گردو را بدون واسطه و با تضمين قيمت و کيفيت با شناسه معتبر و اصالت محصول عرضه مي کند.

همچينين يکي از معتبرترين نهالستان هاي فعال در اين زمينه در کشور ترکيه، نهالستان fidandeposu ميباشد. که نهال هاي با کيفيت بالا ارائه ميدهد.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 275 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:45

 

خطر النوم في وقت متأخر

ولكن إذا كنت تستمع إلى ساعة جسمك وتتصرف وفقًا لها ، فهل ستفيد جسمك؟

 

المشكلة هي أن العديد من الأشخاص الذين هم على قيد الحياة في الليل يحاولون التصرف وفقًا لإيقاع الساعة البيولوجية للجسم ويستيقظون عند الفجر. على سبيل المثال ، استيقظ في الهواء الطلق ، واذهب إلى العمل مبكرًا وقم بإنهاء عملك. تمتع بأكبر قدر من الكفاءة في العمل ثم عد إلى المنزل وابقَ مستيقظًا حتى الساعة 2 مساءً.

 

يمكن أن تكون هذه الدورة بالتأكيد الأكثر مثالية. لهذا السبب ، في هذا القسم من قسم الصحة الرطبة ، سوف نقدم لك تأثيرات النوم في وقت متأخر من الليل ، والتي ستكون مفيدة بالتأكيد.

 

مشاكل الاستيقاظ ليلا

مضاعفات النوم في وقت متأخر من الليل

انخفاض المناعة

 

إذا كنت مصابًا بنزلة برد أو إنفلونزا في أي وقت من السنة ، فإن طريقة نومك يمكن أن تحسن تعافيك بشكل كبير. قلة النوم تعطل بالتأكيد جهاز المناعة ، بالإضافة إلى أنها تقلل من القدرة على محاربة الفيروس.

السمنة وزيادة الوزن مع تأخر النوم

 

قلة النوم تعني زيادة الوزن. تشير الدراسات إلى أن الأشخاص الذين ينامون أقل من 7 ساعات في الليلة يعانون من زيادة الوزن أكثر من أولئك الذين يحصلون على قسط كافٍ من النوم لأن اضطرابات النوم تخفض مستويات الليبتين ، وهي مادة كيميائية تجعلك تشعر بالشبع. كما أنه يزيد من مستوى هرمون الجريلين ، وهو هرمون يحفز الجوع.

 

السمنة وزيادة الوزن

انخفاض الصحة العقلية

 

يتسبب قلة النوم ليلاً في حدوث ارتباك وتقلبات مزاجية قد يكون لها آثار طويلة الأمد من الاكتئاب والقلق. عندما يعاني الناس من مشاكل عقلية ، يجب عليهم التحقق من عادات نومهم. ربما ينام معظمهم أقل من 6 ساعات في الليلة.

الإصابة بمرض السكري بسبب قلة النوم

 

تشير الدراسات إلى أن الأشخاص الذين ينامون أقل من 5 ساعات في الليلة هم أكثر عرضة للإصابة بمرض السكري ، ونتيجة لذلك ، يمكن أن يؤدي الحرمان من النوم إلى الإصابة بمرض السكري من النوع 2 لأن جسمك غير قادر على استخدام الجلوكوز وتحويله إلى طاقة.

 

الإصابة بمرض السكري

انخفاض الرغبة الجنسية عن طريق النوم في وقت متأخر

 

الرجال والنساء الذين لا يحصلون على قسط كافٍ من النوم في الليل لديهم رغبة جنسية أقل. الرجال الذين يعانون من انقطاع النفس النومي ، وهو اضطراب يسبب مشاكل في التنفس أثناء النوم ، يجعل الشخص ينام. عادة ما يكون لدى هؤلاء الأشخاص مستويات أقل من هرمون التستوستيرون ، مما يقلل من الرغبة الجنسية لديهم.

خطر الإصابة بمتلازمة التمثيل الغذائي

 

يسبب السهر ليلاً مشاكل مثل قلة النوم وقلة النوم وحتى تناول الطعام في ساعات غير مناسبة ، مما يؤدي في النهاية إلى تغيرات التمثيل الغذائي والتمثيل الغذائي في الجسم. يعد التعود على نمط نوم مناسب وفي الوقت المناسب عاملاً مهمًا في تقليل مخاطر متلازمة التمثيل الغذائي ودهون البطن وبالتالي تقليل مخاطر الإصابة بالنوبات القلبية والسكتة الدماغية والسكري.

العقم هو أحد مضاعفات الأرق

 

تعد الحاجة إلى بذل الكثير من الجهد في الإنجاب أحد مضاعفات الأرق لدى الرجال والنساء على حدٍ سواء. على ما يبدو ، يمكن للنوم المنتظم أن يحسن هذه المشكلة.

النوم المتأخر يسبب مشاكل في القلب

 

يمكن أن يسبب الاستيقاظ ليلاً مشاكل في القلب وارتفاع ضغط الدم وارتفاع مستويات بعض المواد الكيميائية التي تسبب الالتهاب وتضغط على القلب.

 

مشاكل قلبية

صداع وألم في الظهر مع النوم في وقت متأخر من الليل

 

قد يتكيف الجسم مع الحرمان من النوم ليلاً وقد لا يفعل ذلك أبدًا. الخلود إلى الفراش في وقت متأخر من الليل يمكن أن يسبب الصداع وأحيانًا آلام الظهر التي تؤثر عليك لأكثر من نصف اليوم. قد يكون نفس الصداع هو سبب السعال والحمى الخفيفة لدى بعض الناس.

النوم المتأخر وقلة التركيز

 

عندما لا يرتاح الدماغ بشكل كافٍ ، ينخفض ??التركيز عند القيام بالعمل والدراسة والتواصل مع الآخرين. في الواقع ، كما هو مذكور في قسم Moist Health ، تشعر وكأنك لم تركز أبدًا وأنك تحدق فقط في الناس وتبدو مثل الحمقى. كما أنه يسبب تقلبات مزاجية. لذلك إذا كنت تنام في وقت متأخر من الليل وحصل زميلك في العمل على قسط كافٍ من النوم ، فربما تكون دائمًا وراءهم.

 

ليلة الصحوة

قلة السعادة بسبب النوم المتأخر

 

يحتاج البشر إلى إفراز الدوبامين ليكونوا سعداء. عندما تنام في وقت متأخر من الليل ، لا يتم إنتاج هذه المادة الكيميائية ، ونتيجة لذلك ، يكون الجسم ناقصًا فيها ويشعر بالحزن والاستياء اللاوعي ، وهو ما يمكن اعتباره أحد الآثار الجانبية الرئيسية للنوم الليلي.

تعطيل عادات الأكل بالنوم المتأخر

 

الذهاب إلى الفراش في وقت متأخر من الليل يعطل بالتأكيد النظام الغذائي وقد يجعل الأشخاص النحيفين أكثر نحافة. التخسيس الذي لا تتوقعه إطلاقا ونتيجة لذلك يضر بجهاز المناعة.

 

لذلك مع كل ما قيل ، اعتد دائمًا على الذهاب للنوم قبل الساعة 12 ليلاً لأنك بعد الساعة 12 ليلاً ستعاني من هذه الآثار الجانبية.

منبع :

https://llk.dk/8m0opd

 

https://t.ly/SwlZ

 

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:SheenaBonilla1

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:SheenaBonilla1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://anieh.com/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://anieh.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/sheenabonilla1/

http://ict-edu.uk/user/sheenabonilla1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cc6d0de0-dcf4-428e-9a2c-4ae004f5c788

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

 

 https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d8%b5%d8%ad%d8%a9/

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 179 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:31

استاندارد IEEE802.3af و IEEE802.3at در دوربين مداربسته چيست؟

IEEE802.3af و IEEE802.3at در دوربين مداربسته در واقع دو استاندارد موجود براي تکنولوژي POE هستند. به کمک اين دو استاندارد، که مختص به دوربين هايک ويژن تحت شبکه است، مي توان از يک کابل، براي تامين برق و انتقال اطلاعات استفاده کرد.

 

IEEE802.3at:

IEEE802.3at استاندارد پيشرفته تري است که اغلب با POE+ شناخته مي شود. توان ارسالي در اين استاندارد 30 وات است که تنها 25.5 وات از آن، مورد استفاده دوربين قرار مي گيرد. شدت جريان در اين استاندارد 600 ميلي آمپر است. در جدول زير مي توان تفاوت هاي اين دو استاندارد را با هم مقايسه کرد.

 

IEEE802.3af:

IEEE802.3af اولين استاندارد POE است. توان توليد شده در اين استاندارد، 15.4 وات است که تنها 12.95 وات آن به دوربين مي رسد و مابقي انرژي آن اتلاف مي شود. شدت جريان در اين استاندارد حدود 350 ميلي آمپر است.

 

IEEE802.3at

IEEE802.3af

استاندارد

34.2 W (25.5 W delivered)

15.4 W (12.95 W Delivered)

توان تاميني

اجباري

اختياري

لايه يک

LLDP

ندارد

لايه دوم

تمام دستگاه‌هاي POE و دوربين‌هاي PTZ. دستگاه‌هاي وايمکس و بعضي از رايانه‌ها

مناسب براب دوربين‌هاي IP و بلندگوهاي ديجيتال

دستگاه‌هاي قابل پشتيباني

 

 

به طور کلي تمام دوربين هاي ساده و معمولي با مشخصه AP-105، داراي اين استاندارد ها هستند اما در صورتي که از دوربين هاي پر مصرف مانند: دوربين اسپيددام هايک ويژن و يا PTZ استفاده مي کنيد مي بايست از سوييچي سازگار با استاندارد IEEE 802.3at استفاده نماييد.

  1. https://hiktejarat.com/the-effect-of-cabling-length-on-cctv-image-quality/
  1. https://hiktejarat.com/product/hr901-af-82n/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2cd1143g0-i/
  1. https://hiktejarat.com/product/دستگاه-ضبط-تصاوير-ديجيتال-تي-وي-تي-td-2716te-hc/

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:41

آشنايي با برخي از اصطلاحات هايک ويژن که شايد ندانيد

 

 

سيستم ABF هايک ويژن:

تکنولوژي (ABF (Auto Back Focus در هايک ويژن اين امکان را به دوربين هاي مداربسته مي دهد تا بتوانند موقعيت سنسور تصوير را به نحوي تنظيم کنند تا فوکوس تصوير به خوبي انجام شود و تصويري واضح به دست آيد. اين قابليت مخصوص دوربين هاي مدل باکس هايک ويژن است که لنز به صورت جداگانه بر روي آنها نصب مي گردد. همچنين مي توان از طريق نرم افزارهايي که روي گوشي و يا کامپيوتر کاربر جهت کنترل سيستم امنيتي نصب مي‌شوند به اين قابليت دسترسي داشت. ABF به خوبي تضمين مي کند که در هنگام تغيير سطح روشنايي در طول روز، عملکرد فوکوس دوربين مداربسته به خوبي انجام شود. اين يک مشکل معمول در دوربين هاي مداربسته است که در آن يک تصوير با فوکوس مناسب ارائه مي شود اما در شب تصاوير تار خواهند بود. با وجود اين قابليت مي توان دوربين را به راحتي براي هر دو حالت شب و روز تنظيم نمود.

 

 

 

 

 

 

سيستم Defocus Detection هايک ويژن:
Detection Defocus يکي از مکانيسم هاي تشخيصي در مجموعه ويژگي هاي هوشمند هايک ويژن است. هنگامي اين عملکرد فعال مي شود، که دوربين از حالت فوکوس خود خارج شود در اين صورت با فعال شدن آن به صورت آلارم يا زنگ هشدار عمل مي کند.

 

 

 

 

 

 

سيستم Audio Loss Detection هايک ويژن:

ALD يکي از مکانيسم هاي تشخيصي در مجموعه ويژگي هاي هوشمند هايک ويژن است. هنگامي اين عملکرد فعال مي شود که مشکلي در ضبط صداي محيط پيش بيايد و صدا قطع شود. در اين هنگام دوربين با فعال کردن زنگ اخطار خرابي را گزارش مي دهد

 

 

 

 

سيستم Digital Watermark هايک ويژن:

به وسيله تکنولوژي digital watermark مي توانيد اطلاعات دستگاه يا صاحب دستگاه را در تصاوير ضبط شده دوربين مداربسته به صورت زيرنويس  درج کنيد. به اين ترتيب مي توان از آن براي تاييد اصالت و صحت تصاوير ضبط شده و يا احراز هويت مالکيت تصاوير ضبط شده، استفاده نمود.

 

 

 

 

سيستم Ezviz هايک ويژن:

EZVIZ يک برنامه نرم افزاري است که به صورت اختصاصي براي کاربران و صاحبان کسب و کارهاي مختلف مانند فروشگاه ها، خرده فروشي ها، کارخانه ها و همچنين براي سازمان ها و منازل طراحي شده است. کاربرد اين نرم افزار در انتقال تصاوير و مشاهده و مديريت آنها از راه دور است. نرم افزار هاي EZVIZ بصورت رايگان براي سيستم عامل هاي اندرويد و iOS جهت نصب روي تلفن همراه در دسترس هستند. EZVIZ شامل ويژگي هاي کليدي زير است:

1) دسترسي آسان P2P: استفاده آسان از نرم افزار بدون نياز به تنظيمات port mapping

2) قابليت اتصال خصوصي (private) به شبکه: اين قابليت مشکلات مربوط به  IP آدرس هاي خصوصي و کمبود DDNS را حل مي کند

3) خدمات ارزش افزوده: که شامل پشتيباني از سيستم آلارم هايک ويژن، انتقال صداي دوطرفه و … مي شود.

 

 

 

 

سيستم HDD Group هايک ويژن:

HDD مخفف Hard Disk Drive است و اشاره به هارد ديسک هاي مورد استفاده در دستگاه ضبط DVR و NVR هايک ويژن دارد. منظور از گروپ نيز اشاره به مديريت همزمان چندين هاردديسک ها دارد. اين يک نوع حالت ذخيره سازي است و با فعال کردن اين قابليت مي توانيد به صورت همزمان اطلاعات موجود در هاردديسک ها را مديريت نماييد.

 

 

 

 

سيستم HDD Quota هايک ويژن:

حالت HDD Quota نيز يکي ديگر از حالت هاي ذخيره سازي تصاوير بر روي دستگاه NVR و DVR هايک ويژن است. با فعال کردن اين قابليت مي‌توان به هر دوربين مداربسته فضاي خاصي از هارد ديسک را تخصيص داد تا فايل هاي ضبط شده توسط دوربين در آن ذخيره شوند.

 

 

 

 

N+1 Hot Spare:

سيستم پشتيبان گيري N + 1 هايک ويژن در دستگاه NVR براي محافظت از سيستم در برابر نقص شبکه است. هنگامي که دستگاه NVR نتواند به هر دليلي به شبکه متصل شود، يک دستگاه NVR ديگر جايگزين آن شده تا تصاوير و ساير اطلاعات از دست نروند. پس از رفع نقص NVR مذکور و آنلاين شدن آن، اطلاعات ضبط شده توسط NVR جايگزين به NVR اصلي ارسال مي شودانواع دستگاه NVR هايک ويژن را ميتوانيد از فروشگاه هايک ويژن خريداري کنيد.

 

 

 

 

سيستم Low Bitrate هايک ويژن:

با استفاده از يک الگوريتم پيشرفته کدگذاري (کمپرسور / فشرده ساز)، دوربين هاي IP هوشمند سري 4 هايک ويژن مي توانند رمزگذاري ويدئويي را به صورت کارآمدتري انجام دهند و بدين ترتيب منجر به کاهش هزينه هاي ذخيره سازي در سيستم شوند. زماني که نرخ بيت ريت در تصاوير به حداقل برسد، در رزولوشن 720p با نرخ بيت 2 Mbps، اين سري از دوربين ها قادرند تا کيفيت تصاوير را تا 30 درصد افزايش دهند.

 

 

 

سيستم Object Removal Detection هايک ويژن:

 Object Removal Detection يا تشخيص حذف شي يکي از مشخصه هاي تجزيه و تحليل رفتاري در مجموعه ويژگي هاي هوشمند هايک ويژن است. اگر اشياء از يک منطقه از پيش تعريف شده برداشته شوند، دوربين به طور خودکار رويداد را تشخيص مي دهد و اگر ز پيش تنظيم شود، مي تواند سيستم آلارم ها ر فعال کرده يا منجر به شروع عملات ضبط شود.

 

Net-Fault Tolerance Mode:

يک قابليت در دستگاه NVR هايک ويژن در شبکه هايي با بيش از يک NIC (کنترل رابط شبکه) است. تمام NIC ها از يک آدرس IP مشابه استفاده مي کنند. اگر يک NIC از کار بيفتد، مابقي به کار خود ادامه خواهند داد و اتصال شبکه NVR ها تحت تاثير قرار نخواهد گرفت.

 

 

سيستم HLC هايک ويژن:

در شرايطي که دوربين در معرض يک منبع نوري قوي قرار مي گيرد تصوير داري روشنايي يکنواختي در قسمت هاي مختلف خود نخواهد بود. قابليت HLC يا Compensation High Light مي تواند به صورت خودکار اين اشکال را برطرف کرده و وضوح تصوير را افزايش دهد.

 

 

سيستم Transcoded Stream هايک ويژن:

NVR هاي هايک ويژن از يک جريان مبدل براي نمايش زنده و پخش مستقيم پشتيباني مي کند. تحت شرايطي که با محدوديت پهناي باند مواجه هستيم، کاربران مي توانند از يک جريان مبدل براي کاهش رزولوشن، نرخ بيت و نرخ فريم هايک ويژن در جريان اصلي استفاده کنند تا پاسخگوي محدوديت هاي يک شبکه با پهناي باند پايين و ارائه راه حل هاي بهتر براي نظارت از راه دور باشد.

 

 

سيستم Rotate Mode هايک ويژن:

مکان هايي با موقعيت عمودي مانند راهرو ها مي توانند باعث تخريب پيکسل هاي يک تصوير افقي شوند. حالت Rotate Mode مي تواند تصوير را از خالت افقي به عمودي تغيير دهد، و بدين ترتيب باعث به حداکثر رسيدن پيکسل هاي صحيح شده و در نتيجه منجر به جلوگيري از هدر رفتن پهناي باند و فضاي ذخيره سازي مي گردد.

 

 

سيستم Scene Change Detecion هايک ويژن:

Scene Change Detection يک عملکرد تجزيه و تحليل رفتاري از سري ويژگي هاي هوشمند هايک ويژن است. اگر فردي جهت زاويه تصويربرداري دوربين را تغيير دهد به طوري که دوربين يک صحنه متفاوت را ثبت کند، دوربين به طور خودکار اين رويداد را تشخيص مي دهد و اگر از قبل تنظيم شده باشد، سيستم آلارم ها را فعال کرده يا منجر به شروع عمليات ضبط شود.

 

 

 

 

 https://tiamcctv.com/product/ds-7108hqhi-k1/

https://tiamcctv.com/product/td-3364b8/

https://tiamcctv.com/product/td-3532b4-a2/

https://tiamcctv.com/product/td-7554asd-ir1/

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:30

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:30

مزاياي رپورتاژ آگهي در سئو و کسب رتبه گوگل

تبليغات از دير باز وجود داشته اند. تقريبا از زماني که کسب و کار شکل کوچک خود را سازمان داد تا به همين امروز و قطعا هيچگاه هم نابود نخواهد شد. جالب اينجاست که مردم فکر ميکنند تا شرکت هاي کوچک نياز به تبليغ دارند تا بزرگ شوند. اما اگر اينطور است پس چرا ابرشرکت هايي مثل گوگل، فيسبوک و … دست از تبليغ براي کسب و کارشان نميکشند. در واقع تبليغ عنصري است که يک کسب و کار را براي هميشه زنده نگه ميدارد. با رشد مشاغل و افزايش آگهي و تبليغات مختلف شايد امروزه سخت تر از قبل بتوان تبليغي موثر ارائه داد. ما امروز با شماييم تا درباره يک تبليغ موثر صحبت کنيم. يعني رپورتاژ آگهي.

براي سفارش رپورتاژ مي توانيد با آيدي پشتيباني به نشاني https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اينترنشنال در تلگرام در ارتباط باشيد.

رپورتاژ آگهي چيست؟

اگر دو کلمه Editorial به معني مقاله و Advertisment به معني تبليغات را ترکيب کنيم با واژه اي به نام Advertorial روبرو خواهيم بود. اين واژه دقيقا معادل کلمه رپورتاژ آگهي به معني تبليغي است که در قالب يک گزارش (مقاله) به مخاطب عرضه ميشود. از ويژگي هاي رپورتاژ اگهي نامحسوس بودن تبليغات در آن است به شکلي که مخاطب در نگاه اول متوجه نشود که مشغول مطالعه يک تبليغ است. رپورتاژ آگهي بايد به شکلي کاملا بي طرفانه روايت شود. همچنين اين آگهي بايد سعي کند تا تاثير عميقي بر ذهن مخاطبين بگذارد. اما آيا اين شيوه مخصوص اينترنت است؟ در پاراگراف بعدي پاسخ خواهيم داد.

رپورتاژ مخصوص اينترنت است؟

قطعا نه. ما در طول روز در جاهاي مختلفي ميبينيم که از اين روش استفاده ميشود بدون آنکه نسبت به آن آگاه باشيم. استفاده زياد از اين روش به علت مزاياي رپورتاژ آگهي و محبوبيت آن است. براي مثال در تلويزيون ميبينيم که مجري يک برنامه وسط صحبت هايش به محصول خاصي اشاره ميکند که بي ارتباط با موضوع برنامه نيست. در واقع اين کار هم به نوعي رپورتاژ آگهي محسوب ميشود. در روزنامه ها، مجلات و جا هاي ديگري هم ممکن است از چنين روشي استفاده شود. اما محبوبيت اين تبليغ در اينترنت هم بخاطر ميزان اثر گذاري و هم بخاطر تاثيرش در سئو و کسب رتبه است.

چرا مقاله فرصت بهتري براي تبليغات است؟

مگر چند نفر به نوشته هاي يک بنر توجه ميکنند؟ اصلا شما چقدر زمان و مکان در يک بنر براي تبليغ داريد؟ قطعا اين مقدار محدود است. اما در يک مقاله دست شما براي ارائه کسب کارتان به شدت باز تر ميباشد. به نحوي که ميتوانيد هويت برند خود را آشکار کنيد و آن را به شکلي درست و منطقي به مخاطب ارائه دهيد. در رپوتاژ آگهي شما زمان کافي براي اثر گذاري در مخاطب را داريد و فرصت اين امکان در اختيار شما تا در مخاطب احساس نياز ايجاد کنيد. در واقع مقاله تبليغاتي شما تنها يک پيام تبليغاتي براي به دام انداختن مخاطب نيست بلکه شما مانند دوستي او را راهنمايي خواهيد کرد.

رابطه سئو و رپورتاژ آگهي

فايده رپورتاژ آگهي در سايت من چيست؟ لينک لينک لينک و باز هم لينک. در واقع لينک شما در رپورتاژ آگهي که توسط يک سايت شناخته شده قرار ميگيرد پيامي به گوگل است. اين پيام به گوگل ميگويد که سايت من توسط يک منبع قوي معرفي شده و گوگل از پيام شما بسيار خرسند خواهد شد. حالا اينکه وبسايت منبع چقدر معتبر است بستگي به مولفه هاي خاصي دارد که معمولا تمام سايت هايي که رپوتاژ آگهي قبول ميکنند آن ها را دارند. تفاوت در ميزان اعتبار آنهاست که ممکن است براي سايتي بيشتر يا کمتر باشد. مسلما هر چقدر اين اعتبار بيشتر باشد هزينه بيشتري براي آگهي دادن در آن سايت بايد خرج  کنيد چون پيام قوي تري به گوگل ميفرستيد.

از مزاياي رپورتاژ آگهي به صرفه بودن آن است

قطعا مولفه هزينه معيار مهمي براي سنجش يک تبليغ است. آيا رپوتاژ از ديگر روش هاي تبليغاتي هزينه کمتري دارد؟ در واقع هزينه اين تبليغات معقول تر از هزينه هاي گزاف در روش هاي ديگر است. شما قطعا ميتوانيد با هزينه هاي پاييني در اين تبليغات حضور پيدا کنيد و کسب و کارتان را رونق ببخشيد. اين يک مزيت بزرگ براي رپورتاژ آگهي است که نسبت به تبليغات بنري در گوگل و بسياري از روش هاي ديگر به صرفه تر ميباشد. پس از همين حالا به فکر برنامه ريزي براي حضور در سايت هاي خبري باشيد و از مزاياي رپورتاژ آگهي غافل نشويد.

در باره دانشجو اينترنشنال چه مي دانيد؟

با رپورتاژ آگهي وارد جستجوي گوگل شويد

سايت هاي خبري از اوليت ها و سايت هاي مورد اعتماد گوگل هستند. پس چرا ما از اين اعتماد به نفع خود استفاده نکنيم؟ ما ميتوانيم با رعايت اصول بهينه سازي مطلب کاري کنيم که رپوتاژ ها رتبه خوبي در گوگل کسب کنند و راحت تر ديده شوند. چنين کاري باعث ميشود تا علاوه بر کسب ورودي از گوگل در دراز مدت نيز اثر مطلوبي ازين کار را در کسب و کار خود ببينيد. يکي از مزيت هاي بزرگ رپورتاژ آگهي عمر طولاني آن است. لينک هاي داخل رپورتاژ در طولاني مدت بيشترين تاثير را بر روي رتبه هاي گوگل خواهند داشت.

شرايط رپورتاژ آگهي در دانشجو اينترنشنال

لينک ها: ارائه 3 لينک فالو  / هزينه ثبت رپورتاژ: 330 هزار تومان

  • در حالتي که بجز دامنه اصلي دامنه ديگري نيز ثبت شود هزينه بر اساس بک لينک محاسبه خواهد شد.که به شرح زير است
  • ماهيانه 50هزار تومان / 6 ماهه 150 هزار تومان / ساليانه 300هزار تومان

عکس: 3 عدد

براي سفارش رپورتاژ مي توانيد با آيدي پشتيباني به نشاني https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اينترنشنال در تلگرام در ارتباط باشيد.

اعتبار سايت دانشجو اينترنشنال

رتبه ماز 3.6 / دامين آتوريتي 51 / پيج آتوريتي 36/ اسپم اسکور 2  درصداين اعتبار در حال افزايش است

براي ديدن تعرفه تبليغات در دانشجو اينترنشنال کليک نماييد.

 

https://visual.ly/users/levigross5/portfolio

https://www.viki.com/users/levigross5_37/about

https://levigross5.livejoual.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/levigross5/

https://profile.hatena.ne.jp/LeviGross/

http://www.wikidot.com/user:info/levi-gross

https://giphy.com/channel/LeviGross5

http://www.authorstream.com/LeviGross5/

https://weheartit.com/levigross5

https://www.magcloud.com/user/levigross5

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/146464.page

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:07

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:54

برنامه نويسي يکي از محبوب ترين آثار جهان است و در سال هاي اخير طرفداران زيادي در ايران به دست آورده است. بسياري از افراد علاقه مند به يادگيري برنامه نويسي وب هستند و با اصطلاحاتي مانند برنامه نويسي جلو-پايان برخورد مي کنند. به همين دليل ما در آکادمي پايتون تصميم گرفتيم مقاله اي در اين باره تهيه و منتشر کنيم.

برنامه نويسي Front & End چه چيزي است؟

 

برنامه نويسي Front-end به برنامه نويسي در بخشي از يک وب سايت يا برنامه وب اطلاق مي شود که کاربر آن را مشاهده مي کند و با آن تعامل دارد. اين بخش از سايت با زبان هاي برنامه نويسي HTML، CSS، و جاوا اسکريپت طراحي شده است.

 

چالش براي يک برنامه نويس جلو پايان اين است که ابزارها و تکنيک هاي مورد استفاده براي انتهاي جلو به طور مداوم در حال تغيير هستند. بنابراين برنامه نويس بايد دائماً از چگونگي توسعه اين بخش آگاه باشد.

 

هدف برنامه نويس اين است که اطمينان حاصل شود که وقتي يک کاربر يک وب سايت را باز مي کند، مي توانند اطلاعات را با فرمتي آسان براي خواندن ببينند. توسعه دهنده همچنين بايد به اين واقعيت توجه داشته باشيد که کاربران از دستگاه هاي مختلف براي مرور وب و بهينه سازي سايت براي تمام دستگاه ها (دسکتاپ، تلفن همراه، تبلت) استفاده مي کنند.

 

بهينه سازي به اين معني است که اطلاعات بر روي تمام دستگاه ها بدون سردرگمي و کم و کسري نمايش داده مي شوند. سايت هاي بهينه شده براي همه دستگاه ها را پاسخگو مي نامند.

نقاشي چيه؟

 

ساختاري يا اسکلتي که برنامه نويس آن را صدا مي کند. اين ساختار به برنامه نويس يا کد برنامه نويس در يک محيط و ساختار منظم، خاص کمک مي کند. در واقع چارچوب ها کدي هستند که در بيشتر برنامه ها وجود دارند و توسط بهترين برنامه نويسان جهان نوشته مي شوند. توسعه دهندگان از آن ها براي صرفه جويي در زمان استفاده مي کنند و ديگر همان کد را بازنويسي نمي کنند. چارچوب ها مجموعه اي از ابزارها و کدها را براي برنامه نويسان فراهم مي کنند و هدف اين است که برنامه نويسي سريع تر، لذت بخش تر و کيفيت بهتري داشته باشد.

معناي کتابخانه در برنامه نويسي چه معنايي دارد؟

 

مجموعه اي از توابع، کلاس ها، و برنامه ها در حال حاضر نوشته شده است. کتابخانه ها يک بار نوشته مي شوند و چندين بار توسط برنامه نويسان در کاربردهاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. کتابخانه ها زمان برنامه نويس را با مجموعه اي از توابع مفيد ارائه شده به توسعه دهندگان ذخيره مي کنند.

منبع :

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11120508

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1639413.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton51

http://ufotech.com.vn/members/anahardy4.1061096/

http://edu.fudanedu.uk/user/anahardy4/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://sabzlea.ir/

http://fudanedu.uk/user/anahardy4/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:AnaHardy4

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:AnaHardy4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://sabzlea.ir/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://sabzlea.ir/

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 245 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:10

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

به مجموعه فعاليت هايي گفته ميشود که در راستاي فرآيند هاي گوگل بوده واز روش هاي وتکنيک هاي حبابي و غير متعارف استفاده نمي شود.و نيز موتور هاي جستجوي هوشمند نظير گوگل هميشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوي کاربران بهترين نتيجه را در اختيار کاربران قراردهند. و به خاطر همين موضوع در زمينه ي سئو کلمات کليدي  روس هاي آنها حساس هستند. خوشبختانه بايد به شما بگويم که تيم سئو پارسيان انديش که در زمينه سئو سايت در اصفهان فعاليت دارد از روش هي کلا سفيد و صحيح اقدام به انجام فرآيند سئو سايت شما مي کند. به طور کلي بايد به شما بگوييم که روش هاي بهينه سازي وبسايت ها بيشتر از روش هاي سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند. که قوانين موتور هاي جستجو را رعايت مي کنند و از ماندگاري بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

 اين نوع خدمات به طور کلي به فعاليت هايي اطلاق مي شوند که از روش هاي غير اصولي پيروي کرده و اصطلاحا مي خواهد موتور هاي جستجو به ويژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سياه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ي وبسايت به صورت يکجا مي شوند. اما به صورت موقتي!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور هاي جستجو از اين مسئله وب سايتي که اين عمل را انجام مي دهد به طور کلي از نتايج گوگل حذف مي شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سايت در اصفهان نيازمند است؟

به طور کلي روش هاي تبليغاتي سنتي را مي توان به چند نوع تقسيم کرد؟ 1. راديو 2.تلوزيون 3.تبليغات محيطي و... اينها همه روش هاي تبليغات سنتي مي باشند.فرق سئو و مزاياي آن با ديگر روش ها به طور کلي به شکل زير است.

  1. سئو يک روش هدفمند براي سايت است ولي ساير روش هاي تبليغاتي هدفمند نيستند
  2. سئو يک روش ماندگار است ولي تمامي روش هاي تبليغاتي ديگر به محض اتمام تبليغات ديگر کسب و کار شما ديده نخواهد شد.
  3. هزينه ي انجام سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي پايين است.از اين رو کسب و کار شما به آن نيازمند است.

تعرفه هاي سئو سايت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا بايد بگوييم که اکثر وبسايت ها و شرکت هاي طراحي سايت و سئو نرخ مشخصي را براي سئو سايت در اصفهان در نظر نميگيرند چرا که هزينه سئو سايت نسبت به نوع وبسايت و کلمات کليدي که آن وبسايت مي خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کليدي وبسايت شما جز کلمات کليدي سخت ياشد.بايد زياد روي آن وقت گذاشت و محتواهاي زيادي نيز مي خواهد وزمان زيادي نيز بايد براي آن صرف کرد اما اگر اينگونه نباشد ورقبا ، رقباي ضعيفي باشند و کلمات کليدي نيز  جز کلمات کليدي آسان باشد خب هزينه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نيز افراد هزينه برآورد شده براي سئو وبسايت را چهار ميليون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسيان انديش به منظور رفاه حال مشتريان عزيز هزينه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافي است با ما تماس بگيريد تا تفاوت را به خوبي متوجه شويد.

خدمات سئو سايت شامل چه مواردي مي باشد؟

خدمات سئو سايت شامل موارد مختلف مي باشد يکي از اين موارد سئو فني سايت است. در زير به آن اشاره خواهد شد.

سئو فني سايت: قبل از هرکاري سئوکار وظيفه دارد که سئو فني سايت را بررسي کرده و سپس ايرادات وارده را به کارفرما بگويد و پس از تاييد کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نمايد.اين کار را باتوجه به چک ليست فني انجام مي دهد. واگر مشکلات فني سايت برطرف نشود سئو کار ديگر موارد را انجام نميدهد و اولويت با اين مورد است.

توليد و مديريت کردن محتوا وسئو کردن محتوا توليد شده

بعد از اين که ايرادات سئو فني سايت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به توليد محتواي سئو شده اقدام نمايد. . حتما بايد توليد محتواها با توجه به کلمات کليدي انجام شود و مرتبط با کلمات کليدي باشد.

فعاليت سايت در شبکه هاي اجتماعي

يکي از موارد بسيار مهمي که گوگل براي کاربران خودش در نظر ميگيرد  چاپ تراکت اصفهان  فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است که اصطلاحا به آن سيگنال هاي شبکه هاي اجتماعي هم مي گويند.اين فعاليت ها باعث مي شود که وبسايت شما در رتبه هاي بالاتر گوگل قرار بگيرند. وهم به برندينگ شدن شما کمک مي کند تا وبسايت شما را بهتر بشناسند.

فعاليت وبسايت شما در دايرکتوري هاي خوب

اين مورد هم به برندينگ شدن وبسايت و نيز افزايش درآمد و فروش بيشتر شما کمک مي کند.اگر شما بتوانيد در مشاغل متشابه ونيز متفاوت با کارتان تبليغ کنيد و آنها براي شما تبليغ کنند مي توانيد رتبه وبسسايت خود را در موتورهاي جستجو افزايش دهيد.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:15

از ديرين ديرين تا دراکولا در فيليمو

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يک مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است که با کارگرداني و تصويرگري علي درخشي است که به مشکلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا کنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي کند.

 

درباره کارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به کارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر انيميشن و کمدي مي‌باشد. .

موضوعات اين انيميشن بر خلاف وب سري‌‌هاي قبلي که رويکرد انتقادي و فرهنگ‌سازي داشته است، به دليل افزايش زمان هر قسمت بسيار متنوع، قصه‌گو و فانتزي است؛ به گونه‌اي که قصه‏‌هاي فانتزي از دل «ديرين ديرين» بيرون آمده‏‌اند و کشش و ريتم خاصي را در قصه ايجاد کرده‏‌اند.

jmkw_z1.jpg

شعار تبليغاتي اين مجموعه «احمقانه‌ترين سريال تاريخ ايران » است و صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌کاراکترهاي اين انيميشن را محمدرضا عليمرداني برعهده دارد. همچنين آيدين سيار سريع يکي از نويسندگان و سلمان طاهري کارگردان هنري اين سريال مي‌باشند.

سريال «ديرين ديرين» که محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است که ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت کرده است.‌

            داستان سريال دراکولا

«دراکولا» يا «هيولا 2»، فصل دوم سريال جذاب، پربيننده و پرطرفدار سريال «هيولا» است که «امير برادران» نويسندگي و «مهران مديري» کارگرداني و تهيه کنندگي آن را برعهده داشته اند. در کنار کارگرداني، «مهران مديري» حضور درخشاني به عنوان «بازيگر نقش اول مرد» سريال دراکولا نيز داشته است و بازيگران مطرح ديگري از جمله «ويشکا آسايش»، «محمد بحراني»، «سيما تيرانداز»، «نيما شعبان نژاد»، «گلاره عباسي»، «انديشه فولادوند» و «بهنام تشکر» در اين مجموعه به نقش آفريني پرداخته اند. سريال هيولا که با طرح کردن مسائلي همچون مفاسد اقتصادي، اختلاس و سوءاستفاده صاحبان منسب از قدرت توانست رکورد بازديد در فيليمو را بزند، موفق به کسب جوايز زيادي همچون «بهترين سريال سال»، «بهترين کارگرداني» و «بهترين فيلمنامه» از بيستمين دوره «جشن حافظ» نيز شد و لقب يکي از محبوب ترين سريال هاي «فيليمو» را از آن خود کرد. دراکولا که يکي از سريال هاي ويژه نوروز 1400 فيليموست، داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روايت مي کند. کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنيايي مملوء از ثروت و تجمل زندگي مي کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترين درکي از زندگي و شرايط طبقات ديگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگي سراسر خوشبختي آنها با وقوع اتفاقي شوکه کننده از هم فرو مي پاشد و مقدمه اي بر اتفاقات پسين سريال مي شود.

درباره سريال دراکولا

سريال دراکولا به کارگرداني مهران مديري در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر کمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين سريال ويشکا آسايش، احسان اماني، محمد بحراني، سيما تيرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندي، مرتضي زارع، شکيلا سماواتي، نيما شعبان نژاد، گلاره عباسي، انديشه فولادوند، مهران مديري، مرجان مومني، فرنوش نيک انديش , حامد وکيلي به هنرمندي پرداخته‌اند.

سريال نمايش خانگي دراکولا

مهران مديري بعد از پروژه موفق هيولا سريال ديگري در شبکه نمايش خانگي ارائه کرده که در نوروز 1400 نمايش داده مي‌شوددراکولا  در واقع ادامه هيولا درژانر کمدي بوده و بازهم به موضوع پول شويي مي‌پردازد. در اين سريال با بازي خوب ويشکا آسايش، محمد بحراني، سيما تيرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستيم.


 

سريال مردم معمولي

يکي ديگر از سريال‌هايي که قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به کارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده کنيم. در واقع محوريت سريال مشکلات زن و شوهر افغان است که داراي يک کافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال کره‌اي “ماه در آغوش خورشيد” با بازي کيم سوهيون و سريال “قيام عثمان” محصول 2019 محصول کشورترکيه به کارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراک اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره کرد. البته سريال‌هاي ديگري چون “از غروب تا طلوع” با ژانر اکشن پليسي معمايي و کارگرداني رابرت رودريگز و سريال “اش در برابر شيطان مرده” که محصول کشور آمريکا با ژانراکشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا کنيد.

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:37

لینک دوستان

خبرنامه